.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فتنه و جریان‌انحرافی برنده تفرقه اصولگرایان

حجت‌الاسلام سید محمدرضا آقامیری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر عمده‌ترین تهدید از هم‌گسستگی و تفرقه و مهمترین عامل نجات‌بخش در مقابل جریان‌های فرامرزی "وحدت" است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با تاکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند این وحدت را از بین ببرند، تصریح کرد: عده‌ای خواسته یا ناخواسته درصدد از هم گسیختگی و از بین بردن وحدت هستند؛ جریان فتنه و دگراندیشان همواره تفرقه را برای ما رقم زده و به طور خواسته می‌خواهند در صفوف اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند.

وی بر همین اساس به جریان انحرافی اشاره و اضافه کرد: جریان انحرافی نیز از ابتدا این موضوع را در سر می‌پروراند؛ افرادی تلاش می‌کنند در اردوگاه اصولگرایی تفرقه صورت گیرد و نگذارند ما به وحدت و یکپارچگی برسیم.

حجت‌الاسلام آقامیری با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای خودی هستند که خواسته یا ناخواسته در بین صفوف اصولگرایان ایجاد تفرقه می‌کنند و این مورد قبول نیست، گفت: نمی‌دانیم چرا این عده گل به خودی می‌زنند و در صفوف مقابل قرار می‌گیرند و با صحبت‌ها و سهم‌خواهی‌هایی که دارند می‌خواهند در بین صفوف اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان تصریح کرد: هر کس وحدت اصولگرایان را خواسته یا ناخواسته مخدوش کند آب به آسیاب دشمن می‌ریزد؛ از این رو همه باید در جهت وحدت اصولگرایی گام بردارند.

وی در ادامه به کمیته 8+7 اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا آنچه که اصولگرایان به آن نیاز دارند، ستادی است که بتواند وحدت را ساماندهی کند و بهترین ستاد کمیته 8+7 است؛ چرا که از همه گروه‌ها در آن حضور دارند و انتخاب‌های خوبی در این کمیته صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام آقامیری گریزی نیز به جبهه پایداری زد و اظهار داشت: زعم ما این است که جبهه پایداری خوب است که بیاید؛ اما ممکن است اشتباه کرده و از مجموعه خارج شود که در این صورت اولین لطمه به خودشان وارد خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان خاطر نشان کرد: اگر جبهه پایداری در این اردوگاه با کارهای خود لطمه به وحدت اصولگرایان زده و گسستی ایجاد کنند، اولین لطمه‌اش متوجه خود آنهاست؛ چراکه برنده این معادله در صورت تفرقه یا گروه انحرافی یا اصلاح‌طلبان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.